Sehpa
Kargonuz elinize ulaştığında doğrudan kargo görevlisinin ibraz edeceği, ürünü teslim aldığınızı gösteren belgeye imza atmadan önce ürününüzün paketini açarak, ürününüzde herhangi bir hasar olup olmadığına, ürünün eksiksiz bir şekilde teslim edildiğinden emin olun.
Eğer ürün eksiksiz ve hasarsız bir şekilde ulaştırıldıysa, kargo görevlisinin uzattığı teslim belgesini imzalayabilirsiniz. Eğer üründe bir hasar ya da eksik varsa, kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamasını isteyin ve ürünü teslim almayın.
Ürünü kargo görevlisine iade edin.
Burada dikkat edilmesi gereken bir nokta: Hasar Tespit Tutanağını hazırlamadan önce ürünü teslim aldığınıza dair bir imza atmamış olmanız gerekmektedir.
Kargo görevlisi acelesi olduğunu ve hemen gitmesi gerektiğini söylese bile bunun sizin yasal hakkınız olduğunu unutmayın.
(örnektir)
Nasıl İade Ederim ?
Teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
İadenizi Aras Kargo (444 25 52) ile bize yollayabilirsiniz.
*Aras Kargo Dışında Karşı Ödemeli Olarak Yapılan iadeler Kabul Edilmeyecektir..
İade Adresimiz: ....
İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, ürün üzerinde bulunan etiketi kopmamış, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın ön yüzünün altında bulunan iade formunu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.